Torsdag 8 januari

Nu var det slut. Slut på det efterlängtade lovet och tillbaka till gamla vanor. Gamla vanor menas då att min klocka ringde 05.40 imorse. Usch"/ därför börjades dagen med en stor kopp icecoffee.
jag föredrar verkligen loven, där om klockan ringer innan 10.00, så tycker man att det är som att gå upp i grynningen. 20 dagar sedan sist man satt här.. ändå känns det som en helg. Max. Nytt år, och alla verkar tröttare än vanligt.. det är väl den enda skillnaden. Ändå, tur att det inte är måndag(: Och om planerna för helgen blir av, ojoj va trevligt vi kommer ha;)

Jag hoppas så som du, att fredag kommer göra underverk i det du tänker. Att det kanske kommer vara så lätt att lösa. kanske. En sak är jag säker på: mitt hjärta vill inget hellre. 

<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0