Be or not to be, is that the question?



Den här kvällen kan man nog mest beskriva som..lite... allmänt konstig. I högsta grad positivt konstig, men fortfarande konstig. Snackat med Lucas största delen av den (som även ser ut som denna snyggings tvillingbror.. ohja, jag lovar) och ja, haha vad säger man=P. kanske: "Sorry mannen för att du fick vända och sitta på tåget i 40 min extra?" Men måste faktiskt ta fram mitt försvararsinne och säga att det faktiskt inte var helt mitt fel(A) han vet iaf mycket väl vem jag skyller på=P Därför är han värd att, som lite skuldkänsloavbetalning kanske, bli tillägnad en bild. På sig själv om några år med små skillnader, men ändå en bild till honom ;)
 
Fröken Hernebjörk. Det förfaller mig så att din mobila telefon led av brist på batteri medel. Du får gärna kontakta mig när denna problematik är åtgärdad mvh Lucas 

haha, detta slår ju allt. jag fick mig iaf ett riktigt gott skratt kan jag lova=P   

Kommentarer
Postat av: bell

hahahah har du träffat en som ser ut som caspian??? du skojar med mig:O

2009-01-14 @ 14:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0