25.01

Goddag. Ännu en söndag. Usch. Har haft barnkalas här idag för lilla simon som blir så stor som 6 år. helt sjukt vad tiden går. Så barn har sprungit fram och tillbaka i princip hela dagen här. puuhhh, de tar på ens energi dom där småknattarna. Tydligen var jag superintressant också, så hörde mitt namn var och varannan minut. tror fortfarande jag hör dem skrika, hehe.. men söta är dom (:



Har blivit lite duktig. Istället för dem vanliga vita bröden och oboyen som jag vanligen brukar äta till frukost, har jag börjat med smootie. Med yoghurt, bär och banan eller annan frukt. Grymt gott! Bilden är iofs inte alls rättvis mot färgen, men visst ser det t.o.m. smarrigt ut på bild=P? mm jag längtar till morgarna nu, tro det eller ej (:

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0