Fortsättning på Chris (:(:

Godkväll. kan ni ana hur trött jag är för tillfället ? shit, jag som brukar vara så pigg och allert vid denna tidpunkt på dygnet i vanliga fall:O kan kanske bero på att min klocka ringde 9 imorse, men men(:

Igår. Shit shit shit så underbart bra det var. Aldrig varit så hyper/galen/uppe i de blå som jag var igår. Eller vi var. För vi var galna.. minst sagt ;) Kan verkligen inte bestämma mig för vad jag tyckte vad bäst. Allt har jag bara kommit fram till än så länge. Alla moves han gjorde, alla låtar han sjöng. Allt. Så otroligt obeskrivligt bra! Redan innan var det roligt.. att träffa idoldanny och mattias var ju lite spännande. Började kvällen med ben&jerry´s och underbar kaffe från emu.. kan det bli bättre liksom? hehe. Kan inte lägga in bilderna och vidiona från igår just för tillfället, men om ni vill se vad vi fick se med egna ögon så ser ni på länken nedanför;) Just då, när vi insåg att vi skulle få se honom just som han gör där, var jag den mest hyper flicka som någonsin satt sin fot där inne. Jag lovar;) damn så bra det var. 
 

http://www.youtube.com/watch?v=OQ595chSxxE&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0