04 01 2009

Idag. Haft en välbehövd hemmadag ala softa-med-tofflor-och-mjukisar dag idag:) väcktes vid 10, gick ut och gick i dem 13 minusgraderna med hunden och tillbax till sängen. Sov till 12 och gick då upp. eller rättare sagt, gick då upp.. men med täcke och kudde och la mig i soffan och kollade på Spiderman 3. Hetingen James franco, ihh. Har därefter bara vandrat runt som en äkta söndagsmänniska och städat och finulat lite. Jag som flängt nästan hela lovet, verkligen uppskattade denna hemmadag måste jag säga(: Största delen av kvällen har nu ägnats åt att kollat 90210 (som för övrigt jag bara älskar mer och mer),bastat och fixat mig inför morgondagen. Ska ju till danneboy då(:<3    

xoxo Hernebjörk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0