nitonde i första



Dagen kan nog bäst förklaras som lång. Vaknade på så helt sida imorse, när man då hade försovit sig sådär 40 minuter. inte så perfekt start på dagen precis. Och så har det fortsatt. Allt för långa och allt för tråkiga lektioner var vårt schema rikt på, så tror jag har slagit mitt rekord för sovande-på-lektion idag om man säger så ;) Jo, alla har sina bra och dåliga dagar, och jag brukar även kunna klara den dåliga med ett leende på läpparna. Men ibland orkar man bara inte. Slutade äntligen dagen klockan 16.10. Herregud, längsta dagen i skolan tror jag. Åkte med alex, köpte sådana franska brödgrejer.. crossanter kanske dem heter=P gudomligt goda är dem iaf ;)

Nu sitter jag i fåtöljen min och gör lite allt i ett. ni vet sådant som: kollar bloggar, letar förgäves för ett par skor jag såg och bara måste ha, pratar med folk..och lyssnar Chris Brown såklart ;D de vanliga för en sådan som mig ;) och den egnagjorda icecoffee-koppen har jag såklart i min hand också (: Jag börjar få in mina slapprutiner lite väl mycket kanske(A)

puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0