Robertlikely

Tja (lifting my head). Dagen började med ett kriminologiprov. Inte pluggat som jag borde haft alls, så borde inte heller klaga över resultatet. helt okej, med tanke på den lilla mängden nerlagd energi:) Kom till skolan, fick reda på att det var min enda lektion för dagen. Stannade med alex och drog sedan till nathalie:) Sedan åkte vi 2, alex och soffe till södertälje. Dääär vi tyvärr inte kunde hindra oss själva från att ta en smarrig fika. Ja, i stora drag min dag.


Sitter nu och kollar Twilight<3 njuter verkligen genom hela filmen. älskar den. Förstår inte riktigt varför, men bara gör det.Pasi, pappas bästa kompis är här också. Inte ovanligt på sista tiden och vid maten förut.. så försökte han hjälpa mig lite på traven så att säga. Han försökte då att övertala min pappa att jag ska få göra en tatuering innan jag fyller 18^^ Har alltid sagt, och säger det igen: den där människan har huvudet åt rätt håll;) Som tur är, har varken han eller pappa försökt att ge sig på den isbelagda poolen ännu, som den i förra helgen försökte göra. Och hur det slutade, ja ni de är nog inte så svårt att räkna ut=P 

sov gott alla. Sweet dreams 

Kommentarer
Postat av: Alex

hahaha lifting head:P<3<3

2009-01-10 @ 12:51:45
URL: http://kaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0