<3



Nu har min älskade skånska vän Sofie och hennes pappa Anders satt sig på traiken (ni som inte fattar min stavning, en motorcykel med 3 hjul) hemåt och ska köra dessa 50 mil det är mellan oss. Jag är inte avundsjuk på henne måste jag säga. 1 mil räcker för att jag ska få ont i rumpan på en sån därn ;P

Haft ett par underbara dagar. Som vanligt blev det sena nattsnack, låånga sovmorgnar, onyttigheter och massa(då menar jag massa) med skratt. Och eftersom sofie endast varit i staden Stockholm 2 ggr innan trots alla dessa besök hos oss, så blev det en lång shoppingdag i torsdags. Ni ska se mina nya 2 par skor som jag bl.a. kom hem med (!!) + klockan på bilden, underkläder och massa annat.
Precis innan dom åkte nu i morse, satt vi allihopa och snackade minnen. Våra föräldrar har känt varandra i drygt 18 år nu, och jag och sofie i hela våra liv, så det finns några minnen att snacka om. Vi kom in på vår resa till Danmark och legoland som både jag och sofie inte har ett allt för mycket minnen ifrån. Gotland,Öland, västkusten ja you name it. Och det är lite roligt, med tanke på, att hon och jag inte är släkt någonstans och vi bor på 2 hela skilda platser, men ändå kan vara så lika. Så underbart när man har en sådan person i sitt liv.

<3

Kommentarer
Postat av: Bell

Är det en kaffe latte johanna sitter och håller i? var det inte så att hon skulle sluta dricka den för sisodär.. 2 veckor sedan? ;)

2009-07-25 @ 13:37:06
Postat av: Johanna

okej, jag pallade inte :P Men jag dricker inte lika många nu iaf ^^

2009-07-25 @ 15:34:13
Postat av: Bell

Ligger din mobil bakom sängen igen?

2009-07-25 @ 15:37:57
Postat av: Johanna

haha, kollar laguna beach season 1, så ingen mobil här itne

2009-07-25 @ 15:57:31
Postat av: bell

du kollar inte laguna beach ... du kollar steven

2009-07-25 @ 15:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0