30 juli 2009



Gårdagskvällen var mycket mysig. Tyvärr skulle elin jobba idag (Stark gjort, ja) så sista tåget hem fick det bli. Men tack för kvällen iaf!
Idag har också min beställning från Nelly kommit. Och han på posten börjar faktiskt gå mig liite på nerverna. "Nej men är du här igen, vilket paket är det denna gång?" är en kommentar jag får höra varje gång, även fast det inte är allt för ofta. och Pga av jag och volanger just verkligen verkar ha hittat varandra, så bestod den av denna volangklänning och också ett par skinnleggins!
 
Nu har äntligen mamma och pappa kommit hem från Riga också, och snart ska vi hela bunden + mormor och morfar bege oss till patrics hus där kvällen kommer spenderas. Kanske man hinner en sväng till tullinge också innan natten faller, vem vet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

NICE klänning:D säkert ännu snyggare på!

2009-07-30 @ 18:11:15
Postat av: Anonym

Damn vilka fläskiga vader.. Men klänningen var fin dock.

2009-08-04 @ 21:46:03
Postat av: Johanna

Kommentera elaka saker och inte våga stå för det? Moget.

2009-08-23 @ 15:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0