Miss you



Nu är det endast 2 veckor kvar tills sofie kommer upp hit till stockholm. Efter ca 1,5 år får vi äntligen träffas igen, gud som jag har längtat <3 Känt varandra hela våra liv, och aldrig har det gått så lång tid sen sist, på tiden nu. tisdag V:30, då smäller det! 

Dagen har varit smått katastrofal stundtals
. Tack vare det finfina regnvädret som kom ut hit(ja, det lyckas hitta ut hit också), har jag varit utan el största delen av tiden. Lr, just huset har varit det. Så för att inte behöva sitta och rulla tummarna i soffan hela kvällen, spenderades den hos alex istället. Åkte hem, ringde Gabor & vet ni? Det hade bara gått en säkring i huset. 2 Sekunder senare, var elen på igen. Attans att man inte tänkte på det sisodär 5 timmar tidigare :P Men, nu blir det sängen, för jobbet imorn. Bara (!) 3 dagar kvar :D Det jag lever för just nu.
 
Puss & godnatt !   

Kommentarer
Postat av: Bell

vrf verkade du så ledsen igår gumman? Har det hänt något eller var du bara trött? :S Ring mig när du ser detta!

2009-07-09 @ 15:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0