"någon gång i slutet av en sommarmånad.."



Lite smått körig dag idag. Ställde klockan på en hemskt tidig tid, men vaknade ändå ca 2 timmar tidigare av inte någon anledning alls. Efter dessa 2 timmars långa vändande och vridande bar det av. Efter att jag med mycket om och men kom hem igen. Klockan var väl då någonstans vid 11 ( Ja minsann..på morgonen!)  blev det till mormor och morfars landställe i några timmar. Så börjar redan bli sjukt trött :S Men, nu blir det dusch och fixeri och sen chillkväll med Elin och Marcus :)  

Btw, min beställning på jeansjackan och denna kjol har äntligen kommit! Bättre sent än aldrig, vilket helt klart höjde mitt glada men lite smått ångestfyllda humör. Puss

Ibland är det så otroligt lätt att vara efterklok...

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så jä*la snygg..kan inte fatta att tjejer som du är singlar..

2009-07-29 @ 16:05:50
Postat av: J.j

Du har en kjol to die for! Vart vart vart ifrån? :)

2009-07-29 @ 23:25:49
Postat av: Nea

Alltså, du är för rolig gumman, hon har ju skrivit HM! Och jag håller med !

2009-07-30 @ 10:26:13
Postat av: Johanna

Haha, ni är för roliga! läser det ni vill läsa..?

2009-07-30 @ 18:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0