On her way



Igår kom mina föräldrar hem. Efter några veckors resande, kom dom äntligen hem till huset. Skönt att ha någon som lagar mat åt en igen. Och att inte behöva sova i ett tomt hus om nätterna, riktigt skönt. Men inte blev det någon familjekväll inte, utan drog till alex istället. Alltid glada skratt med henne (:

Fick ett sms från Sofie för inte så länge sedan. 18 mil hade dom kvar tills hon och anders står utanför våran dörr. Snart är dom här, snart snart ! Tur att jag har fått många timmars sömn dom senaste nätterna med tanke på, att vi förmodlien kommer ligga och fnittra halva nätterna. Om inte mer. wii :):)  Nej, nu skriker min kropp efter en Kaffe Latte, Puss

Kommentarer
Postat av: Jocke

Fin bild gumman :)

2009-07-22 @ 17:42:45
Postat av: Philip

När ska vi fika? :D

2009-07-23 @ 11:38:20
Postat av: Johanna

haha, du vet ju vem som förlorade vadet ;) någon gång nästa vecka kanske? :)

2009-07-23 @ 21:15:08
Postat av: Philip

Jag vet mycket väl vem som vann den iaf ;) nästa vecka blir perfekt !

2009-07-24 @ 14:17:26
Postat av: Johanna

Nej, lilla gubben, jag tror du t'änker helt fel i det sammanhanget ;) jag vann, remember?

2009-07-24 @ 14:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0