Shine like the sun





Bollnäs. Jag tror att komma bort var precis det jag behövde. Få tänka, fundera och komma underfund med att man överlever. Om jag skulle påstå att jag höll på att bryta ihop just nu, skulle jag ljuga. Det kanske kändes så för att tag sedan, men innerst inne visste jag ändå att jag skulle överleva. Att jag skulle bli ännu starkare av det i slutändan. Men, det kändes som ett helvete just då. Varje gång jag hör ditt namn, faller jag en liten bit tillbaka, men medan tiden går, kommer jag komma över det. jag har gjort det förut, och kommer göra det igen. Mitt hopp om kärlek finns fortfarande kvar lika starkt som innan. Det kommer krävas mycket för att det ska försvinna. 

Veckan har varit fylld med bra väder,stränder,regn, utflykter och resturangbesök. I söndagskväll, bestämde jag och natt för att sätta oss på en 3,5 timmeslång bussresa hem till stockholm, och därifrån hem till natt. vänt på dygnet har man gjort också. somnar halv 4, vaknar halv 2. Duktigt gjort.
 


Kommentarer
Postat av: Philip

VÄLKOMMEN HEM <3

2009-07-21 @ 12:58:14
Postat av: Elin

det känns som om jag behöver lite catch-up ang dig. Såå, när ska vi se armageddon?

2009-07-21 @ 22:39:35
URL: http://sjoesten.blogg.se/
Postat av: Johanna

Desamma Philip, nu kan jag börja svara på dina sms igen ;P



Sofie kommer idag, så varför inte tillsammans med henne denna vecka? :D

2009-07-22 @ 10:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0