Today is the day to live



Stan i en kvart och klarthandlat, Ibland har man flyt eller vad?  Träffade även Eve som  jobbar på jober, så såklart svängde jag och mamsen in där en liten stund :) Nu har jag varit så otrooligt duktig, att jag i ca 3 timmar städat ur, kollat igenom och slängt kläder ur mina garderober. Så grymt stolt jag är över mig själv, för det är ett jäkla jobb kan jag lova. 2 garderober som är proppfulla från golv till tak, 2 fåtöljer med nytvättade kläder som man inte lyckades pressa in + ett bord med samma sak har nu gått och fått in i dessa 2 garderober! 10 poäng för det helt klart.

Nu blir det solariumet (någon måste ju få bort min enorma bikinirand?), förhoppningsvis träff med en vän och sedan hem till Natt för övernattning. Ha en bra kväll, Puss

Kommentarer
Postat av: Fredde

Fiiiiin <3

2009-07-27 @ 20:16:14
Postat av: Johanna

haha, fredde :D

2009-07-28 @ 12:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0