22.06.09

Helgen har varit mycket bra :) Lördagen blev fylld med god mat, crocket och allt däromkring. Alltid trevligt att träffa folk man inte sett på ett tag, och då också saknat. Bilderna var det tyvärr inte jag som stod för, och därför måste jag bara få dem att bli skickade från saras först :) På söndagen kom min familj hem, så mycket städning och fixning blev det. Natt kom sedan på kvällen. Vi har nu legat vid poolen i några timmar och bara tagit vara på värmen och ska snart nu bege oss mot bussen. Kvällen blir vid Globen och natten i Tullinge :)

ett stort +, är väl ändå att den veckan jag inte jobbar, är det stålande sol ! I alla fall idag ;D En del av mitt goda humör minsann.



sometimes, all you need is one.

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt du är :D

2009-06-23 @ 14:55:06
Postat av: Johanna

haha, Tack :)

2009-06-23 @ 22:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0