8 Juni 2009

Får bli ett kort inlägg idag, eftersom jag är så grymt jäkla trött. Hade första arbetsdagen idag, jobbade 10 timmar(!), och mest också i stående position, så mina fötter alltså.. Har sedan bara försökt att bli så återställd som möjligt, eftersom morgondagen blir likadan. 06:30, ska man vara där, så nog bäst att sova snart. Om jag kan. Alldeles för mycket tankar just nu så känner inte för att lägga mig ner och grubbla direkt. Har bara efter jobbet tränat, bastat och badat mest. Gjort johanna ala smootie var jag så snäll och gjorde till hela familjen alldelles nyss också :)
 
Ska nog ringa ett samtal nu, så att männiksan i den andra änden, kan få mina tankar ur balans, så jag kan få lugn och ro inatt. Men först får de bli lite tittande på favoritfilmen, Green street holigans <3 puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart jobbar du?

2009-06-10 @ 20:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0