Dreams are for real



Rycka upp mig, torka bort besvikelsen och börja leva igen. Jag har trots allt fått mitt svar från din sida.
Stör mig att du gav upp så lätt, för absolut ingenting, för dina egna lögner du och dina tankar tillsammans så duktigt fått ihop. Tro mig, eller tro mig inte, ditt val.

Jobb, jobb jobb, det är vad mina dagar är fyllda av denna vecka. Ändå till lördagen, då det senare på kvällen blir myskväll vid Globen. Kan faktiskt inte säga att mina senaste dagar har bestått av mer än jobb + träning i det stora hela. Lite telefonsamtal där, och lite nätshopping där kanske också men. Tidiga(försöker iaf) kvällar blir det också, då min klocka ringer 05:10 varje morgon, och man ska befinna sig på plats 06:30.  mm, gå upp med tuppen kan man ju kalla det ;P

I never needed you for judgement ,
smile baby, smile.


Kommentarer
Postat av: Bella

Nånting har visst hänt, och du berättar ingenting. Johanna, sluta undvik det svaret kommer jag ändå få ur dig förr eller senare de vet du

2009-06-10 @ 19:29:16
Postat av: Anonym

Befinn dig på Royal Garden ikväll gumman, vi fixar allt som kan komma i vägen, bara du är där! / k

2009-06-12 @ 21:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0