Från 25 till 9..

Kom upp ur sängen imorse, klockan hade redan hunnit bli 12. Var nämligen ledig från skolan idag. Hade t.o.m. slagit vad dagen innan om att det visst skulle bli fint väder idag med. När jag var ledig och allt. Hell no. Regnade och fy, kallt var det också. Märkte jag några timmar senare. Åkte förr eller senare hem, kan ju säga att regnet hittar ut till oss också, så poolen såg inte allt för lockande ut precis. Jag och natt som tänkte ha en dag i/brevid poolen fick ha en dag inomhus :P För att hon nu inte skulle somna, gav jag henne min kalender att kolla på(alex vet vad jag pratar om) och tror nog det funka ;) Ska förmoligen sova snart, ska in till stan hyfsat tidig tid imorn med klassen på någon utflyckt, och sömnen dom senaste dygnen har varit allt från topp (: 

Puss, Sov så gott!  


Alla problem som tycks så små i andras ögon, kan tynga oss oändligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0