freedom



Jag är verkligen inte bra på att sova i ett tomt hus. Okej, för att ha huset för sig själv en stund inte är fy skam alls, men inte är jag bra på det. i alla fall inte första natten under en tid. Bäddar ner mig i soffan, med så många lampor tända som möjligt, tv:n på & sucktar efter sällskap. Må tycka att jag på den fronten inte alls vuxit upp, det kan jag erkänna, men övning ger ju färdighet. Även om jag vid det här laget borde iaf kunna sova i sängen min. Vet inte riktigt varför jag skriver det här just nu, eller överhuvudtaget varför jag nämner det för någon, när det inte direkt är en fördel här i livet. Man jag i själva verket borde inte göra något annat än att sova. Får se hur det blir med den saken.. Som ett stort fyrkantigt pricken över i:et, saknar jag en person väldigt mycket just nu också. 

Jag lyssnar iaf på en underbar låt + att jag faktiskt har börjat knapra på äpplet som legat här sen jag kom hem tidigare under kvällen (:    

Kommentarer
Postat av: jossan

Naaaw, söt du är gumman. Jag är likadan! okej med sällskap.. men inte äns det då blir det svårt

2009-06-19 @ 01:45:32
Postat av: Bell

Älskar låten :D:D

2009-06-19 @ 12:04:11
Postat av: Patrik

Okej, jag tar tillbaka de jag sa om att all RNB handlar om sexualitet ;)

2009-06-20 @ 13:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0