I never needed this


en låt som spelas om och om igen just nu. Och texten är ju bara  för bra.

Sitter just nu, helt död i sängen.
Precis varit ute och sprungit häcken av mig, och den lilla energin som jag faktiskt hade kvar efter dagens jobbande, försvann alldeles för snabbt. Tänkte att jag minsann skulle få iväg min beställning till Nelly på flera par bedårande skor under kvällen också, men varje gång jag tycks ha bestämt mig, tvekar jag än en gång. Detta bedårande havet av skor som det finns där, så hjälp? Någon frivillig? :) 

Jag och bell hade denna diskussion alldeles nyss, angående folks cevilstånd, och vi kom tillsammans fram till den bra slutsatsen, att det minsann börjar ploppa upp hjärtan lfrån olika håll och kanter på Facebook. Vi som båda hade varit så förundrande över att så många gjorde slut för ett tag sedan, men nu tycks det vända! Kämpa på brudar, kämpa ! Tummen upp för <3.   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Som vi kämpar :D

2009-06-15 @ 21:04:49
Postat av: fredde

Vaddå flickor ? Tror faktiskt det är vi killar som får kämpa mest när det gäller att övertyga er att d inte e alla killar som är dumma i huvet ;P

2009-06-15 @ 21:11:50
Postat av: Johanna

haha, fredde, nu drog du precis alla över en och samma kam :P

2009-06-15 @ 21:15:58
Postat av: alex

Nice blogg:)

2009-06-16 @ 18:03:26
URL: http://sthlmsrookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0