Likheter?


Kan jag verkligen vara släkt med dessa? :O ;D


Gårdagen var inte så pråkig. De mesta som hände var väl hem från globen, till mormor och morfar och sedan ligga vid poolen. Kan inte förklara hur mycket jag älskar detta väder!
Är hemma nu. Slutade ca 12 och det enda vi gjorde var att fika och städa. Inte helt fel med dessa dagar inte. Snart kommer alex också, gumman har ju äntligen kommit hem från london hon :) Blire sol, något gott och äta och kanske t.o.m. ett dopp eller två ;) Kommer nog bli poolen största delen av dagen faktiskt :D måste ju ta vara på solen så mycket det går. Troligen blire också stan ikväll, någongång om det blir svalare :) Viktor tjatar på mig att jag måste se hans renovering i hans lägenhet, så får väl kanske svänga förbi där bl.a.

Ha en bra dag i soooolen ^^

Kommentarer
Postat av: elin

FAN STOR SIMON :O

2009-06-02 @ 12:56:36
URL: http://sjoesten.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, jag vet! Du måste komma och hälsa på honom snart, annars blir han ännu större förstår du (:

2009-06-02 @ 23:17:36
Postat av: Anonym

Gumman, du vet att jag alltid finns här för dig. Jag märker att det är något som tynger dig, bara att ringa sötnos. Puss <3 (Du vet vem det är som skriver)Sov så gott

2009-06-02 @ 23:20:10
Postat av: Johanna

Tack, det värmer gubben <3 fint kort va? ;P

2009-06-02 @ 23:25:04
Postat av: Anonym

Du tar alltid kort i rätt tid du :) Gå och sov nu johanna, som man får tjata på dig :)

2009-06-02 @ 23:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0