Livsavgörande thing i livet



Nej, jag var ej särskilt pepp att kolla fotbollen igår kan jag medge. Men kom snabbt i det. Även kanske för att jag var tvungen, med tanke på att det helt plötsligt blev livsiktigt att veta precis alla namn på planen, och enormt avgörande om jag kunde skillnaden mellan Rasmus elm och Viktor elm. Men spelar kim, så.. Hej fotboll! :D mm, Sverige sög, som vi nog många vet, och kommer inte ens komma till VM. Helt värdelöst. Men sällskapen gjorde det hela mycket bättre (:

Vaknade tiiidigt imorse, av en jäkla mobil som lät. Usch och fy. Slutade med att man var tvungen att gå upp halv 11, för att följa med en person till röstlokalerna. Så stolt människan var sen, tyckte att den hade räddat hela Sverige i princip, med sin.. blanka röst. Haha, ja det var ju något jag kunde skratta mycket åt senare ;D . En kaffe på stan och shoppingrunda med natt senare, så sitter jag här. Självklart ska man ju shoppa jeans nu när det börjar bli sommar. mhm, fanns säkert något bra argument i stunden, men nu början man ju undra vad jag tänkte med egentligen. Men om andan faller på, kan ju mycket hända ;)  

Pusss !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var har du köpt jeansen ?? Så grymt snygga!!

2009-06-07 @ 18:16:22
Postat av: "Den där fredde"

Såg dig i stan idag! Päls och hela köret hade du på dig! + packning för 2 veckor. Skulle du till island lr ;)?

2009-06-07 @ 19:02:00
Postat av: Johanna

hehe, du och din humor ;) nej, varit borta över natten & de var ju kallt igår(A)då blir d som de blir (:

2009-06-07 @ 19:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0