Midsommarens

Midsommaren blev firad i trosa med familj och vänner till familjen :) Väldigt mysigt, även om det kom en skur lite titt som tätt. Liite stolt att jag faktiskt kunde ta mig själv ut dit också. Hela 40 min tog det, men ändå, kände mig lite duktig + att jag blev ännu mer pepp på att ta körkortet så snart jag kan :D Bättre sent än aldrig.
Kom hem vid 1tiden, sätter sig då och kollar på aftonbladet.se. Står då med fettstilad rubrik, att en ung man från linköping hade dött på Öland under gårdagen. Eftersom jag visste många unga männ som festade under långhelgen just där blev jag lite orolig. Speciellt över Martin, eftersom just han, är en ung man bosatt i Linköping. Skrev till honom med storstora bokstäver och frågade om han levde. Som tur, fick jag svar(!!), men stackars dom vänner som förlorat sin vän "/ Usch vad hemskt.
Sitter nu och bara slössar bort tiden innan Elin, marcus sara och johannes kommer för lite middag här. kommer nog bli en trevlig kväll (:

Pusspuss !


I miss you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0