So far so good

Min nya älskling kom hem igår - min ipod touch. Vilket jag bara för att irritera mig på morgonkvisten, just nu skriver ifrån. Ett litet plus, som jag ej visste när jag beställde den, var just det att den hade anslutning till internet. Inte mig emot :):)

Men, tänk er blandningen. Jag med noll tålamod + inte allt för tekniskt sinne + en ny maskin. Jag lovar, om jag inte hade bitit ihop igår, hade den åkt i golvet ett dussintal gånger. Men tur att man är en snabb lärling ; P Iaf, dagen. Idag blir det stan & ni anar inte hur shoooopingsugen jag är ! haha, några få dagar har gått utan stan, och det kliar redan i fingrarna.. Ikvällen blir spännande, då jag inte riktigt kommit i underfund med hur den urartar sig, men alternativen låter  riktigt...spännande ! Nej, nu blir det sängen igen,
 



pusselipuss.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0