Studenttider 09 (Del ll)

 


Missade bussen stort alldeles nyss, så satt en stund i busskuren och frös ärslet av mig. Bokstavligen. Men, viktor kom och hämtade mig, och sitter nu i bilen påväg mot Bella och våra äventyr som kommer pågå under natten. Trött och lite sliten, men det är bara att köpa en red bull eller två, så är problemet ur vägen. 

Stor dag idag. Älskade elins stora dag, och klart var man där med matilda på hennes mottagning tidigare idag. Lite arg fortfarande, att jag missade utspringet, men inget att göra åt. Bilden längst upp till vänster visar min och matildas presenter till henne. Hehe tanken som räknas, men så henne i ett litet nötskal faktiskt! Grattis gumman! <3 Att du får sitta där med mössan på dig idag, är grymt starkt gjort, stolt över dig sis. Inte bara hon som hade sin stora dag idag såklart, utan även alla andra 90or i södertälje. mja, hade gärna gett flera personer sina gratiskramar ( mja, person 1b och 2b, som sara så fint namngav dem) men sitter man på bussen då, så gör man.. =P  

Ytterligare innan det, hade det varit min avslutning, och har därför SOMMARLOV nu :):)11 härliga veckor utan skolan, helt otroligt. Fast människorna kommer man sakna, även om de flesta ska man träffa under dessa veckor såklart! 

Ha en trevlig kväll!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

du bangar aldrig för äventyr du.. grattis till sommarlovet! hoppas vi träffas snart :D

2009-06-06 @ 10:50:01
Postat av: Elin

Tack för att du kom!

2009-06-08 @ 13:55:55
URL: http://sjoesten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0