Sommarens alla tankar

Har varit en händelsefattig dag idag. Ledig från skolan, så vaknade vid 11snåret. Kom upp ur sängen runt 1, och sprang då ut i regnet för att försöka piggna till. Var så otroligt seg och är fortfarande är, med migrän och skit som tynger mitt huvud just nu. In i duschen, och på med mjukisshortsen.. Bangade alla möjliga erbjudanden om lunch i stan eller dagen spenderad i Barkarby, med att bara.. inte göra någonting.  Sorry för det männiksor, men jag orkade verkligen inte.Med tanke på att jag börjar på måndag kl 07 00, med att jobba, tänker jag minsann ta vara på den tid jag fortfarande.. bara kan sitta i sängen och kolla the hills flera timmar i sträck. Bara kan hoppa över allt som kallas mat, för att leva på kaffe för en dag. För kommer inte kunna göra de.. förens om några veckor. Kommer verkligen leva för helgerna kan jag lova! därför känner jag en viss press, att hinna träffa så många männiksor som möjligt denna helg.

Eftersom jag officiellt får sommarlov, ledighet från skolan i 11 veckor, imorn känns det ganska bra ändå. Jag sitter och burrar mig för 4 veckors sommarjobb, men ändå, 11-4 blir ju ändå 7 såvitt jag vet. 7 hela veckor då jag kan hitta på roliga saker. Så många personer jag vill träffa och åka till. Vrf inte dra med brudarna till london för några dagar, eller till kusinen i skottland? Vrf inte dra en roadtrip ner till gbg, eller kanske till spanien med alex och engelskmännen? Poolen är helt fixad och grillen nyinförskaffad. Vad är det som hindrar att personerna som är sugna, bjuds över lite titt som tätt? Så många möjligheter, och jag slösar bort min tid, på att fokusera på de 4 veckor jag kanske inte kommer vara på topp. Jag hade precis samma tankar om sommarens jobb förra året, och det visade sig bli helt fantastiska veckor. Kanske för att jag var ensam hemma största delen av dom veckorna, som kommer upprepas i år, men det är en annan historia.
 
Som pricken över i:et,  kommer det vara Elin, marcus och Saras stoora dag imorn, så ska på elins studentmottagning efter min avslutning. Som jag har saknat den där bruden!  Hoppas man hinner träffa de andra nämda också, dom är minst lika saknade <3

Kommentarer
Postat av: En okänd beundrare

Det bara sprudlar energi om allt du skriver! du verkar vara en riktigt härlig människa! /okänd

2009-06-04 @ 22:07:44
Postat av: Johanna

Haha BElla!

2009-06-04 @ 22:16:06
Postat av: Bella

Vaddå bella? Inte jag, jag lovar på min mammas död! :D

2009-06-04 @ 22:17:35
Postat av: Jocke

JOHANNA HERNEBJÖRK du ska komma till nacka i sommar du får sluta banga nu :D:D

2009-06-04 @ 22:19:26
Postat av: Patrik

I sommar ska vi festa som vi gjorde på min 18årsfest xD

2009-06-04 @ 22:22:25
Postat av: Johanna

släpp den där himla festen tack :P Ingen mer polsk dricka för min del!

2009-06-04 @ 22:25:53
Postat av: Patrik

kommer jag aldrig göra.. var för rolig för det :D

2009-06-04 @ 22:29:11
Postat av: Sara

utspring på telge kl 14, be there om du vill träffa B1 och B2 ;)

2009-06-04 @ 22:53:51
URL: http://nittitalist.blogg.se/
Postat av: Bella

Johanna, för fan svara på din mobil! vad gör du egentligen? Nej, du ska inte komma vid 1 inatt, du ska komma tidigare :D be viktor skjusa dig, så är allt löst ;D

2009-06-05 @ 21:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0