Vilken jäkla natt..

Anar ni vilken jobbig natt jag har haft? Gick och la mig hyfsad tid igår, men tog mig ca 2 timmar att somna. Inte nog med det, så vaknade jag 3 timmar senare. Det var varmt,ljust, jag var hungrig och mobilen ringde. Ja, jag vaknde i alla fall. Och inte kunde man somna om heller. Så när klockan började närma sig 6snåret, så satte man på sig springkläderna, för att försöka bli trött av det. Möter pappa i dörren, så nu tror han helt klart att jag har fått feber. Men, när jag är övertött, blir jag på något konstigt vis glad.. eller Överglad kanske man borde kalla det. Ett sånt vis man lätt kan börja fnittra åt allt som kommer i ens väg. Mja, förklara min dag.

Har suttit en stor del av dagen, och försökt få ihop så mycket som möjligt denna helg. Men Ikväll blir det till mormor och morfar för att fira mormors 70årsdag med släkten :) Jag som verkligen älskar sådana tillställningar :) Sedan kanske en sväng till alex. Har precis varit barnvakt, och ska snart ut och gå med en vän. Imorn blir det förmodligen upp tiidigt.. då hela dagen är mysigt uppbokad. hihi :)


Letade efter en bild på marcuspojken att publicera, för att ännu en gång önska honom grattis på 19årsdagen, och hittade den här. Haha, från hans 18årsfest tror jag, och alla tre ser ju lite roliga ut :P GRATTIS IGEN MARCUS!

Kommentarer
Postat av: Johanna M

du måste lära dig att sova lilla vän!

2009-06-26 @ 16:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0