den försvunna timmen

helvete, nu sitter jag här igen. Jag som skulle plugga. jag måste plugga, suck "(  Och imorse, usch vad hemskt det var att komma upp! oja, älskar att det blir varmare och ljusare ute, men måste dem sno en timme för oss också?

varit på ikea i sort sätt hela dagen :)  Mina föräldrar har fått något sorts fnatt, så tydligen ska vi nu göra om hela köket + tapetsera hela undervåningen. och såklart vill ju mamma ha sån där värmeslinga under hallgolvet, så det ska fixas också ;) nice nice. Sitter som en kung i den nya datorstolen vi köpte och mitt rum blev grymt snyggt med spegeln, hyllorna och allt annat smått och gott vi kom hem med :) haha. Efter det, skulle vi till farmor på fika. Så underbart att se henne så glad och pigg som hon är. Hon kom på att hon fyller 80 i år, känner sig som 180 på morgonen med som 20 i själen. men absolut, så ska det vara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0