Flyter i ådrorna?


sorry natt, men kände mig bara tvungen ;D

Att släkten är värst, när den är extremt övertrött, flummig och har ett stort koffeinintag är ett faktum. Att sedan detta faktum antingen smittar av sig, eller helt enkelt bara flyter i våra ådror, är bara en bagatell. Jag gillar´t ;D Tog bilden vid hennes sexigaste tillfälle också. Det var liksom som dax då ;) haha, intärnskämt ;) 

Igår. Mr v kom och hämta mig någon gång på eftermiddagen och om ni hade frågat mig då, vart vi skulle, hade jag verkligen ingen aning. Men det visade sig att vi skulle till en studio. Han skulle sjunga in några låtar, och ville tydligen ha mina åsikter om det hela medan "det var varmt" :) Åkte sedan till tullinge, till fnatt där min natt spenderades. Behöver jag säga mer än att vi var som vi alltid är? hehe

sweet dreams   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0