icke betydelsefull rubrik

Otrohet är något av de hemskaste du kan göra mot en människa. Det är psykisk smärta du orsakar, vilket är fan mycket värre än fysisk, på många sätt. Så tänk dig för innan du super dig full och tappar förståndet. Du kommer ångra det dagen efter, jag lovar. Så som du, min vän, just för tillfället gör kanske? Du vet inte hur mycket ett hjärta orkar ta, så varför då utmanna ödet? Någon gång, ja någon gång, kommer det säga stopp och hjärtat kommer inte orka mer. Hon kommer tappa hoppet på kärleken.. vad ska du göra då hade du tänkt, min lilla vän? Inte som att hon kommer lita på dig igen precis.

Damn you, är det enda jag orkar säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0