laugh love live

Min måndag började med en väldigt morgontrött johanna. inte så konstigt, men iaf. Får stressa sönder mig själv för att hinna med bussen. Kommer till skolan och de låter något såhär: Oj, visste inte ni? vi börjar inte förens om 1 timme och 20 min :O hmm, bra start på dagen. Men iaf, så har min skolmåndag gått otroligt snabbt :O 

Och Philip har på något viss fått för sig att han vid 25års ålder ska skaffa sig ölmage och grässmatta på bröstet.. Sedan vid 40.. vill inte ens tänka mig hur han "tycker sig vilja" se ut! ni kan ju tänka er.. för han kommer tydligen inte sluta i den banan. Argumentet var väl något i stil med att hans dåvarande fru kommer låta honom gå på klubbar hur mycket han vill, med tanke på hur han kommer att se ut. Herregud usch usch. När vi  sedan skulle ha rättskunskap, råkar då vår gubbe till lärare ha en liten mage stickandes där..och..: Johanna, min drömkroppsform! haha fattar inte varför jag överhuvudtaget bryr mig om det, men han vet väl på något sätt mina s.k. svaga sidor ;) (bellas formulering) 



Ska nu fortsätta mitt väskkollande(måste vara en alvarlig sjukdom?!), dricka min kaffe latte (drog nr1) och snart fortsätta kolla på the hills (drog nr 2) !

xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0