One hell of a big headache

Inte v'ärldens bästa morgon kan jag inte påstå. Vaknade upp när klockan ringde runt halv 6. Någon måste ha stått med en hammare mot mitt huvud och jag måste ha sovit i max 10 minuter! Fast i själva verket var det bara en fruktansvärd huvudvärk och det faktum att kudden var extremt skön just då, för jag hade faktiskt gått och lagt mig grymt tidigt för att vara jag. Bra bra johanna! Det lite roliga är, att jag måste fan ha somnat under min dagliga morgonpromenad med ville(sådär idag kl kvart i 6:S) för har absolut inge minne av det hela. Så måste ha gått och sovit. haha! crap, hoppas jag inte träffade någon på vägen=P 

Igår var det en skön dag. Hade endast skola från 11-2 :) iaf för mig, eftersom jag var tvungen att vara i Huddinge kl 10. Så kunde åka senare än vanligt och få sällskap av Alex på vägen. Åkte faktiskt direkt hem och började på dra igång ett heltidsprojekt med mina garderober.. tröttnade dock ungefär halvvägs så nu ligger det kläder och skor utspridda i exakt hela rummet. haha, jag är bra jag alltså ^^ 

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0