One step at a time

Hade tydligen när jag skrev detta igår kl 23:33, lagt det i utkastet istället för att publicera det, så får komma upp idag istället : 

Min dag, min dag började skiit ! Försov mig + missade bussen med 2 sek.. så fick stå och frysa sönder mig själv i ca 45 min ,eftersom den tredje bussen var en kvart försenad. Yey. Missar ansluningen till tåget, så slutar med att jag kommer 1,5 timme försent.  men sen vände det :)
 
Kommer precis när lärarna skulle ha sin klasskonferans, vilket gjorde att vi hade 2 timmars hål. Drog då, med jenny, Linnea, johannes... och josefin och fika.. mums! vaniljbulle och kaffe till frukost kl halv 11 ;) bra jobbat alltså. Hade sedan svenska, vilket vi hade i ca 5 min.. jag och jenny skulle ju låna böcker (A) kom tillbax när lektionen var slut =P sedan ännu mer rast och sista lektionen. Sista lektionen blev också en kort kort lektion, eftersom vi fick en inlämningsuppgift och sedan fick gå ^^ fast kom inte riktigt hem den tid jag skulle. Bron hade fastnat och skit, så fick hoppa av i östertälje och vänta på dem där ersättningsbussarna som aldrig kom.. men jag hade kul iaf kan jag lova! haha som han höll på.. så förstår varför hans flickvän vill/ville (beroende på hur långsint hon är)döda mig. hahaha herregud :) 

xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0