Slipping through our fingers

åhh nej.. dehär bådar inte gott! mamma och pappa sitter just nu och kollar på Beck.. precis varit en scen där en ung flicka blev mördad i en park.. känner på mig att pappa snart kommer börja tjata om att jag alltid ska ha sällskap hem eller ta en taxi.. lalala.. ohh haha nu började det! - johanna, du lovar väl att aldrig göra så som hon gjorde? haha, kan jag mina föräldrar eller vad? =P

igår. en väldigt mysig dag och kväll. Eftersom mamma och pappa skulle på massage och bio tillsammans, hade jag tydligen lovat att vara barnvakt för bröderna. Så så passande, kom patric hit just då. Linus och simon älskar verkligen patric. de gick t.o.m. så långt att simon sa åt mig att sätta mig vid datorn, för att dom minsann skulle ha "killsnack". haha, han är liksom 6 år.. bådar inte gott det. Så gjorde vi sedan 3rätters middag i tid tills dem kom hem. pasta ala johanna blev det och chokladmousse bl.a. Tänt ljus i hela huset hade vi gjort och satt på fin musik, vilket blev en fin överaskning tills dem kom hem (:  Dagen idag har varit lugn, så som söndagar brukar vara. Har iofs lyckats spenderat lite pengar iaf. Nätshopping kallas det.. livsfarliga grejor det där =P Kollat på The Hills hela dagen i princip :):) förutom de första timmarna då mamma väcker mig genom att komma  in i mitt rum och börja tvätta fönster.. mm great ! haha.


sov gott  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0