Smile baby, smile

happyhappy. haha :) Dagen har varit ganska så normal för att vara måndag. Vaknade iofs med massa vatten  öronen, så halva dagen har jag gått runt och hört ett kluckande vid varje steg och röster blev som något slags vågsurr. hehe. men som tur försvann det, och resten har bara flytigt på..

Hämtade två paket från posten förut. De ena visste jag ju att de skulle vara min väst, men de andra hade jag ingen aning. Kunde bara gå på mammas speciella flin. Visade sig att min söta mamma hade beställt 2 guldarmband från frankrike. På det ena stor det "Mother Karin" och de andra stod det "Daughter Johanna" :) Grymt fina, tack snälla mamsen! 

Why cry, when you can show me the beautiful smile of yours?

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0