kan man kalla det återförening?

Åkte till stan med natt, Köpte en "den lilla svarta" klänning för kvällen, och lite välbehövda småsaker :) Eftersom jag lovat bella att ladda upp en bild på den, kommer de inom en snar framtid.

Fredagen den 13 mars var en dag då min sis blev 19 år. efter mycket räknande kom äntligen dagen som bara var hennes, och såklart skulle den firas.. och det blev hemma hos älskade marcus. Grattis ännu en gång !  Det blev en slags återföreningskväll med det gamla gänget, så att säga. Verkligen saknat allting.De 3 grabbarna grus var där : Danneboy, Tobbe och Alex. Såklart födelsebarnet hon själv, värden han själv, Sara,jag och johannes :) Det är i deras sällskap jag märkte hur bra jag mådde. Någon som får dig att känna så, är speciell. På alla sätt. Även om marcus gärna påminnde mig att jag var den enda som inte var 18 ännu med kommentarer som "Nej nej, ingen alkohol till den minderåriga i det här huset" och "johanna, då förstår.. det är sånt här man lär sig när man blir stor förstår du" haha, där fick du till det allt ;) 
Ni skulle ha smakat på den underbara maten vi lagade. även om jag bara hjälpte danne och röra lite i såsen och tobbe att vända lite på köttet, men grabbarna grus var mycket duktiga ^^ och johannes som hade med sig en mycket god tårta från jobbet också.. det är aldrig fel ;) Natten blev sen spenderad i lägenheten.



<3


Nu måste jag gå, eftersom en biff har lagt hela sin kroppstyngd på mig och vägrar flytta på sig. Fucking grabb. puss!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0