I´m free fallin

Godmorgon darlings!

Sitter nu i skolan och har svenska och slutar närsom nu.. underbart med snart helg :) Ska snart till stan med Natt sedan blir det 19årsfirande ikväll:D

Fortfarande ett jäkla snack om min "avokadofobi" från igår. suck. haha, de var nämligen såhär att efter vår samhällsredovisning i vad olika länder tycker om Gaza-konflikten igår, så tog vi med mat som representerade vårt land. Vi hade mexico, och vi köpte bl.a. den där gröna sörjan då kallad Guacomole. Och jag som bara mår illa av tanken av den där gröna saken, reagerade lite. Kunde inte ens hämta saker som låg nära den där burken! detta ledde till att jag istället för att skrika på johannes att hämta lite totillachips till mig, fick hela påsen och sitta och glufsa i ;) Det uppstod en liten spekulation om jag kan ha upplevt någon traumatisk händelse innan jag var 4 år, som mitt undermedvetna sedan hade förträngt. Och fortsättningen på de, uppstod idag.. haha vissa i klassen är fuckade. 

Åkte sedan igårkväll till Lucas :) 
 
GRATTIS ELIN SJÖSTEN PÅ 19ÅRSDAGEN!    <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0