"min prins"?

Igår när jag kom hem vid sisodär 3 tiden( "Linus var sjuk och pappa skulle på möte, kan jag gå lite tidigare?(A)"), stod det en stor bukett rosor på bordet i köket. Ingen riktigt chock för mig.. tänkte mest bara att antingen pappa som varit  i farten igen(mamma älskar rosor) eller mormor som varit på besök. Traskade runt då jag såg en liten lapp liggandes brevid. Var från pappa och stod något i stil med: Johanna, väldigt nyfiken på vem din hemliga beundrare kan vara, läs på det lilla kortet. kram pappa. ´lite förvirrad går jag till den lilla lappen som sitter lindad runt buketten. På den står det : Till johanna, som tack för att du är så underbar, din Prins. Och jag funderar fortfarande. Har en möjlig människa i tankarna som kan tänkas kalla sig just "din Prins", men isånnafall har jag underskattat hans romantiska sida extremt. hmm, något för mig att fundera på kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0