some days, some days




Min första tanke: blanda mig, alex och en indian och woooolla :) haha, en fin blanding.

Iaf, skoldagen idag var lång. Torsdagar är inte kul lektionsmässigt alltså + att jag måste gå hemifrån 07:00 på morgonen, de tar lite i längden alltså! ändå älskar jag torsdagarna, av någon omedveten anledning.. antar att det är "snart-helg-känslan" som kommer krypandes :)  Den är ju aldrig fel.
 
Efter skolisch drog jag till Nathalie. Kokade kaffe gjorde vi, eftersom hon precis hade haft en power-napp utan att få själva energin, och jag.. var bara grymt trött. Somnade nästan mot en pelare under rättskunskapen.. det kan ju förklara lite ;) Och vi kom in på den där kvällen jag inte riktigt vet om jag gillar otroligt eller inte alls.
 Vi kom in på de faktum att en viss man hade fått smaka på min kära kusins aggretioner.. haha, börjar redan garva nu! Iaf, han hade sett att vi var mitt inne i en het disskution jag och natt.. han frågade vad vi snackade om,natta vänder sig om helt röd i ansiktet, pekandes på honom och skrek: dig! vi snackar om dig din jävla skitstövel! hahaha, den där höghaltiga spritens mörka sida ;) Fråga mig inte om det var han vi egentligen snackade om, för det har jag inget minne av.. men hahahha, jag garvar fortfarande bara vid tanken av den synen!   

sweet dreams honeys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0