Mums




Mm, blev lite fika med cp nr 1 och 2 igår :) lr det blev inte bara, jag blev bjuden ;) den andra bilden, är bara för att en viss person av någon anledning älskar den.. fick just ett sms, där det stod något med: Du vet inte möjligen någonstans man kan göra en bild till tapet ;)? haha, grejen är att man vet aldrig vad den där människan kan hitta på, så nästa gång jag kommer får jag väl inte bli alltför förvånad om hela lägenheten är täckt av den =P haha, nä fy fan.

Sitter just nu och gör något som inte alls är ovanligt för min del.. sitter och shoppar på nätet. Det är så jag som det kan gå. och som jag just erkände så har jag fått ett litet latteberoende, så dricker latte också. Fick något fnatt imorse, så gick direkt upp och pluggade i en jäkla fart, så inget mer plugg för idag inte :)

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0