dance all night long



Shit, kvällen igår var så grym! Jag tog med mig bella. Kändes både roligast och säkrast att ha någon vid min sida hela tiden. Och shit säger jag. Han kommer och hämtar mig i sin supersnygga bil igen, vi hämtar bella hos henne och drar sedan in till stan. Han går och fixar innan sitt gigg, och jag och bell drar runt vid sture. Klubben låg precis brevid sture, men uppfattade aldrig namet. Och vi var lite osäkra, eftersom både jag och bell är under 18 (även om hon fyller om en vecka ;D), men tydligen så hade han pratat med ägaren, så det var lätt fixat. Han stod och väntade på oss där vi kom till dörren t.o.m. :)

Sen bar det av "backstage" där jag och bell umgicks med alla hans modelvänner han hade tagit med sig. Egentligen så skulle det "firas" med drinkar och exotiska frukter, men eftersom vi hade en vakts ögon på oss hela tiden, så blev det bara frukt för mig och bell den kvällen. Fråga mig inte, men ägaren var viktors släkting på något sätt. 
Han  var grym på scen kan jag lova! Han både ser ut (han bilden nedan) och sjunger (vidion ovan) som Jesse Mccartney, och eftersom jag gillar  gitarrmusik, som vi valde att kalla det, så var han grym. Resten av kvällen blev fylld av dansande och blev sedan hemskjusad när klubben stängde. Roligt var det, jag har ingen aning om hur det gick för bell och hennes uppraggade model. Dom försvann ibland under kvällens gång också, och bella kom alltid tillbax med världens flin.. så bella, läs det här och Pick up the damn phone! ;)

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0