You promised me heaven


Snygga nitväskan jag köpte på stan i lördags med alex och jonna :) konstigt nog fick jag inte med mig så mycket mer, men med tanke på att det är måndag och jag redan har förminskat mitt "kli i fingrarna", så kan jag nog kompromissa upp det under veckans gång ;) 

 
Igår, blev det ju en sväng på ikea som sagt. Äntligen har jag införskaffat mig en spegel och pappa lyckades även få upp hyllorna, så att jag inte behövde ta ner min älskade Chris från väggen :) 10 points.


Dagens. Endast haft 3 timmars finansering och kalkylering(föredrar förkortningen mycket mer, FiKa ;)) utan någon lärare och några timmar på badhuset. Borde nog ha sätt ganska komiskt ut, när vi, FINEK07 skulle ha vattengympa. På rad längst långsidan, med plaskande ben eller, de tillfället då låten "YMCA" spelades och vi fick i uppgift att forma bokstäverna i vattnet. haha, inte något man gör varje dag, och roligt var det :) Sen blev de fika på stan med Alex. Och (stort och) vet ni det bästa? vi lyckades hålla fingrarna i styr i skoaffären =P grymt duktigt för att heta Alexandra Westerlund och Johanna Hernebjörk i en skobutik med rea ;)
Nej, tillbax till mitt pluggande om kost, ergonomi & anorexia.

Puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0