I still wanna cry



Vill fortfarande gråta varenda gång jag hör denna, och tro mig, jag har somnat många nätter till denna. Ca en minut av den är med i min favoritfilm, och melodin är för fin. guud.

Just nu händer det inte allt för mycket i mitt liv, därav kanppt några inlägg.. Jobbar på handelsbanken och så intressant kan det ju ändå inte vara att läsa om mig och kunderna.Även om många har sina stunder :) Nopp. men en sak ska jag säga.. jag längtar så otroligt till om inte allt för många timmar...En dag man har längtat efter så länge..wiiie! Läste just också, att det är 222 dagar kvar tills nästa wiiee dag/premiärdag. I juni för er som inte orkar räkna ;P  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du, min vän, har världens bredaste musiksmak! Och det var ett jäkla tjat om premiärer hit och dit..fast du är ändå bättre än bella att shut up om det..ni driver oss männ till vansinne! men vi kan inte leva utan er ändå :P speciellt inte er två har jag märkt ;D hahaha, juste.. när du ändå sen är i sicklafagorna, kom upp på lite fika :D / du vet vem

2009-11-19 @ 20:34:37
Postat av: Olivia

den är superfin! :)

men du har väl hört "I belong to you" med muse ?

den älskar jag! den är grymt skön, speciellt

i slutet!

2009-11-20 @ 18:47:26
URL: http://rosalavendel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0