oh, my day


En av mina favoriter i musikvärlden släpper snart nytt! Gud så glad man kan  bli :D

Dagen har varit mycket längre än tisdagar för mig brukar vara. Började egentligen halv 11, men var i skolan strax efter 9 redan. Redovisning första timmen, kanske förklarar förvirringen? Min första sovpause var vid lunchen och har haft mer än ett par dussin till efter det. heelt sjukt vad trött man kan vara :O
Putts och morbror har alldeles nyss varit här och kollat hockey, liten överaskning så mitt i veckan minsann :D

Nu har det iaf gått ca 36 timmar sen jag fick det senaste smset från baby. Detta ska pågå i sammanlagt 8 hela jäkla dygn, och jag börjar redan fundera om människan har lyckats överleva.. Människan är nämligen i lumpsammanhang i någon skog utomhus någonstans och krigar.. ajaj, tycker försvarsmakten kan ha lite överseende, eller vad säger du bellus? ;)

Måste bara tillägga att den absolut sjukaste kommentar idag var av en lärare och detta ljöd på ett ungefär: "jaha, syns i februari nästan gång då ungdomar!" vilket slog mig. Praktik frånochmed nästa vecka på bank, och ska sammanlagt bli 8 veckor + en hel massa julfirande imellan. Men hallå, februari? Snart är det hejdå för gott :O:P  

 


Kommentarer
Postat av: bella

ja, vi borde skriva till den där himla makten och klaga! :P

2009-11-11 @ 15:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0