Grattis Pappi!

Find me on Polyvore



Sorry för dålig uppdatering, men har helt enkelt inte haft tid. Är supersupertrött nu efter att ha firat pappsens födelsedag hela dagen! Mätt kommer ju atomatiskt med ordet födelsedag, som många nog vet, och trött kommer med ordet mätt ;) Faktiskt spenderat ganska mycket tid med familjen och släkt hela helgen, vilket har varit underbart mysigt. Förbereder mamma för de 2 veckorna som kommer att komma om en vecka, då jag förmodligen inte kommer vara hemma så mycket.. (så är mina planer iaf) och imorn blir det shopping och sleepover hos natt!   

Nu blir det affärsjuridikboken mina vänner.. gud, jag somnar redan innan jag hinner tänka ut ordets innebörd "/  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0