Pretty clever, dont you think?



Jag har blivit helt kär i den här låten. Kär i hans röst, kär i känslan. kär helt enkelt. Sitter och drunknar i alla dessa kemipapper och lyssnar mer på musiken i mina öron, än det faktum att jag ska förstå allt detta till bara om några dagar. Jag själv kanske inte tycker att kemi är något vi ekonomer kommer ha så jätte stor användning av, men lite intressant är det. Så extremt inttressant att jag med glädje sitter här. Oja.

Kan väl säga att mina dagar denna vecka (så som inatt,imorse,tidigare idag och veckan innan) mest kommer spenderas i östertälje.


one wonderful weak down, one more to spend


Kommentarer
Postat av: Jocke

mm, johanna har skaffat sig klockren musiksmak :D!

2009-10-19 @ 21:26:48
Postat av: Johanna

Jag ökar mitt försprång för varje dag ;)

2009-10-28 @ 15:20:28
URL: http://hernebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0