Fredagsmys!



Suttit med matteboken i nyllet i flera dagar nu. Vill inte tänka på den enorma mängd timmar jag har lagt ner på dessa jäkla skittal och fått ångest. Mer och mer ångest. Om 1,5 timme har vi vårat första Matte C prov, jag jag ska damn klara det. Punkt! Gick runt hemma hela dagen igår, med tofflor, mjukisar och hela köret, med den där boken vart jag än gick. Skulle det inte vara ett riktigt misslyckande om det nu inte gick som jag velat? Jo, därför ska det gå bra. Breath in, breath out..

Ska sedan till stan med alex och möta upp Natt för en stund, Firande av veckans ångestförsvinnande.sedan ikväll, blir det myskväll hos mig. Fredagsmyset är det bästa på hela veckan! 

I´m still looking for my own edward..  


Kommentarer
Postat av: Rebecka who

ohh, fin din blogg blivit :) Lycka till så mycket!

2009-09-25 @ 12:09:14
Postat av: Amanda

Svar: Åh, tack så hemskt!



Älskar mössan, var har du hittat den? :)

2009-09-26 @ 00:53:23
URL: http://amandastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0