Gorgeous, so gorgeous



Har fått på mig en herrans förkyldning, så tog gårdagen hemma i soffan. Med den 3je twillightboken i största hugg och filten om mig. Kan inte ens beskriva hur mycket jag längtar tills den 20 november. Även om man har läst boken och ska äntligen börja på den 4je, så längtar jag så jag spricker. Kalla mig besatt, det tror jag fan jag har blivit också !

Blev iaf skola idag, och fika därefter. Nu ska jag ignorera det faktumet att jag igentligen borde hålla mig borta från detta, men ska ut och springa med en vän.. iaf en stund :) Puss!  


Kommentarer
Postat av: evelin

Han är grymt het! är det så att du har hela serien alltså? :D

2009-09-16 @ 21:08:21
Postat av: Camilla

JOhanna ! Jag vill också läsa dom!!

2009-09-17 @ 13:28:54
Postat av: Johanna

Jag vet, dom är gryma dom :D

2009-09-17 @ 21:35:37
URL: http://hernebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0