Jag har tänkt...

Jo, jag känner mig lite enformig när jag kollar tillbaka på mina senaste helger. jag har spenderat dem med samma person nästan exakt varenda timme av varenda helg i ca 6 veckor. Men jag kan inte låta bli att tycka om det. Grymt mycket.. och kanske därför jag redan nu längtar till nästa helg? igen. Jo, har väl blivit någon shoppingrunda med kvinnligt sällskap några timmar och någon filmkväll med en annan person någon timme. Men i det stora hela har det varit med en person.

Som denna helg. Kl 9 på fredagkvällen kom man fram, till ett hus med levande ljus och champange. Lördagmorgonen blev stress, då vi skulle vara hemma hos mig kl 12 och därinnan också köpt all mat till kvällen. Barnvakt under hela lördagen med detta sällskap + lagning av middag till min familj. Sedan hade vi tänkt att gå på bio på kvällen, men tiden sprang iväg, så fick bli filmen 7 pounds med will smith, vilket var en grym en! Också MTV music awards på kvällen/natten, då jag satt och suktade efter Taylor Lautner (han som spelar Jacob Black i Twilight) (A)

Jag älskar mina helger :)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Veem e så romantisk av sig? :):)

2009-09-21 @ 20:46:46
Postat av: Patrik

Du och din twilightbok/böcker/film :P men jag saknar dig iallafall :D puss!

2009-09-21 @ 21:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0