Kär i kärleken?

Som ni ser, har det blivit lite ändringar i bloggen. Alex tog tag i detta under gårdagskvällsingen medan jag, jag var i en annan värld. Bättre än förut, tack så mycket :)

Jag vet inte vad det är som flugit i mig. Jag nynnar och sjunger mig igenom dagarna och tiden,jo tiden bara flyger förbi. Ni vet ju vad det sägs.. Tiden går fort när man har roligt. Även om jag nu sitter framför datorn i skolan och har lunch..Det är dessutom höst, eller det börjar bli. Är det då inte meningen att man ska längta tillbaka till solen och värmen och bli deppig för faktumet att det är mörkt kl 7 på kvällen numera? Forget it. Va glad för det du har, dem du älskar, och dom som finns för dig. 

Och nu fick jag ett söt sms.. tror fan jag har råkat få tag i ett lyckopiller imorse.. högst troligt.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0